Tungmetalbelastning

Læs vores annonce trykt i Politikken:

Tungmetaller har igennem årene forårsaget betydelige skader hos mange patienter.

Vores omverden er ofte belastet med tungmetaller, som er giftige for os, og på et tidspunkt kan vores krop ikke længere fungere normalt, idet forgiftningsgraden simpelthen bliver for voldsom. Det er derfor vigtigt at undersøge dette, hvis du har uafklarede symptomer, som for eksempel:

SYMPTOMER PÅ TUNGMETALFORGIFTNING

• Træthed
  • Koncentrationsbesvær
  • At du ikke husker lige så godt mere
  • Svimmelhed og/eller hovedpine
  • Ufrivillige rysten
  • Oppustethed i mavetarmsystem
  • Afvekslende afføringsmønster eller tendens til candida (svampeinfektion) etc.

Alle disse symptomer belaster og nedsætter livskvaliteten for mange mennesker.

Årsagen er ofte den, at din krop netop er belastet af tungmetaller, der blandt andet svækker din krops immunforsvar og kan forårsage mentale problemer. Dette gælder især hvis du allerede har fået en diagnose, såsom kræft, hjerte-karsygdomme, diabetes, allergier, sygdomme i mave-tarmkanalen, nyrer eller centralnervesystemet.

HVORDAN FJERNES TUNGMETALLERNE EFFEKTIVT FRA KROPPEN?

Bly, Cadmium og Aluminium fjernes effektivt med en EDTA-behandling, og Kviksølv fjernes mest effektivt fjernes med tabletbehandling.

Oplever du altså ovenstående symptomer, kan du med fordel starte en indledende samtale med din nærmeste EDTA-klinik vedrørende behandling.

HVAD ER FORDELEN VED ET MEDLEMSKAB?

Som medlem af EDTA-Patientforeningen får du en rabat på 50 kr. pr. EDTA-behandling hos følgende lægeklinikker:

Lasermedical

Institut for Ortomolekylær Medicin

EDTA-klinikken i Bjerringbro

Meld dig ind på linket herunder.